Party Like a Lord!


Czy macie już plany na 27 września? Zresztą... nawet jeśli tak, to czas je odwołać, bo Lord wzywa na imprezę! 27 września w Warszawie odbędzie się iście lordowska impreza. Główną atrakcją, oczywiście oprócz Somersby pod różnistymi postaciami i dziesięcioma food truckami (chociaż wiadomo, jedzonko najważniejsze) będzie Ella Eyre, którą zapewne kojarzycie z wokalu w kawałku Rudimental. Party zapowiada się całkiem nieskromnie, bo z tego co słyszałam zjawić się ma +- 2 000 gości, w tym blogerzy i inne twarze znane z Internetu, w tym ja , więc będzie okazja zamienić słówko. 


Impreza jest imprezą zamkniętą, ale ja i Lord mamy dla Was 4 podwójne bilety! Co należy zrobić, żeby dołączyć do ekipy? 

1. Przeszukaj pamięć telefonu, lub idź na imprezę, baw się świetnie i zrób fajne zdjęcie.
2. Wrzuć je na swój Instagram i otaguj je #partylikealord oraz #paniekscelencjaparty. Nie zapomnij o obu hashtagach!
3. Czekaj na kontakt. Tak, znajdę Cię.
4. Kupuj ładną kieckę. Ewentualnie czyść buty :)

A jeśli jakimś cudem masz jeszcze Nokię 3310, albo nie interesuje Cię Instagram, sprawdź konkursy u Elizy, Kominka, Pawła Opydo, Stay Fly i Seg. Ewentualnie na stronie somersby.pl

Konkurs trwa do 17 września włącznie. Udział mogą w nim wziąć jedynie osoby pełnoletnie. Regulamin konkursu dostępny jest tutaj (klik).

Zatem bawcie się dobrze w ten weekend, bo czekam na foty!

Bye bye #selfie, hello #friendsie!

Wpis jest wynikiem współpracy z marką Somersby i jest przeznaczony wyłącznie dla osób pełnoletnich.

Zapewne większość z Was ma czarny pas w robieniu sobie #selfie, ale czy zastanawialiście się kiedyś jak oznaczać zdjęcia z ręki, na których widać także Waszych przyjaciół? Wraz z Lordem Somersby oraz Kominkiem, Fashionelką, Charlize-Mystery, Pawłem Opydo, itd. startujemy z nową kampanią Somersby i rewolucją w tagowaniu. Czas #selfie zamienić na #friendsie!

Zapraszam Was i Waszych przyjaciół do wspólnej zabawy. Wystarczy zrobić sobie zdjęcie z ręki z przyjaciółmi, znajomymi, kotem, psem, czy innym zwierzem, wrzucić je na Instagram, Facebook, bądź Twitter wraz z hasztagami #friendsie i #somersby (regulamin akcji dostępny tutaj). Lord Somersby bacznie będzie przyglądał się otagowanym zdjęciom w serwisach społecznościowych i najfajniejszy vibe nagrodzi niespodziankami. Warto chociażby spróbować, bo obiecuję, że wybrani szczęśliwcy będą na pewno mile zaskoczeni. Jeśli akurat nudzicie się w domu, tagować można także starsze fotki, które odzwierciedlają klimat dobrej zabawy i pozytywnych emocji. Oczywiście osoby na zdjęciach muszą mieć ukończone 18 lat. Widzimy się zatem pod hashtagiem #friendsie!

A ponieważ ja spędziłam ostatnio wspaniały czas z moimi znajomymi, częścią zdjęć dzielę się z Wami. Przy okazji dorzucam też zdjęcia stylizacji z tego dnia :)

7

16

12

2

13

4

18

Where is my mind?

Cześć po długiej przerwie! Wracam do Was z nowym zestawem, mocno nawiązującym do estetyki lat 90. Po raz kolejny wybrałam spodnie z wysokim stanem, które są cholernie trudne do ogrania, gdyż mocno zaburzają proporcje, ale nie wiedzieć czemu strasznie je sobie w tym sezonie uwielbiłam. Z błyskiem w oku czaję się na kolejne pary, choć szczerze mówiąc nie spotkałam niestety jeszcze żadnego osobnika płci przeciwnej, który z aprobatą zerknąłby na ten model jeansów. Ale szczerze? Która dziewczyna ubiera się dla facetów. Jeansy z wysokim stanem, czy te obcisłe, czy typowe mom jeans, zawsze kojarzyć mi się będą z Kelly, Brendą i Donną z Beverly Hills 90210 - dziewczyny niemal zawsze nosiły je z crop topami i wyglądały w tych prostych zestawach jak milion dolców. Wprost uwielbiałam na nie patrzeć. Starą, mocno wysłużoną już ramoneskę wymieniłam na nową, nareszcie idealnie dopasowaną, pod którą założyłam sportowy stanik Nike. Na nogach znów kultowe superstary. 

Jak Wam się podoba dzisiejszy zestaw? Może znalazłyście gdzieś jakieś super jeansy z wysokim stanem? 

PS. Szykujcie się na spore zmiany! Już niedługo blog ruszy w zupełnie nowej odsłonie, z nowymi kategoriami i nowymi stylizacjami. Będę Was informować na bieżąco :)







eXTReMe Tracker
 
© 2010 PaniEkscelencja | Powered by Blogger Template